Thank you my dear, i don´t give that

Idag är det en speciellt dag, jo för i dag är den Söndag den 1 Februari och idag fyller min kära faster år.. Grattis ! så klart väljer hon att fly fältet när vi tänkte komma och hälsa på så det får fixas i nästa vecka.. Och i morgon fyller Alle 18år så det får jag inte glömma bort :)

Idag så ska jag alltså inte göra så mycket, jag vill ut och gå eller åka skidor, men kan tänka mig att jag är för oengagerad till det men bara lite..

I morgon är det skola igen, och jag är fortfarande sjuk, vilken skräll alltså. Jag hoppas på att vetenskapsmännen kommer på världens bästa förkylnings pencilin så allt bara släpper och jag blir frisk på 5sekunder.. Det skulle vara lysande bra...

Jag har även köpstopp nu ett tag, ja det går för mycket pengar jag måste ju kunna leva under hela februari också !

Allt från mig, jo tack för gårkvällen det var jätte jätte kul tjejer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0