You´re so vain ♥

♥ Hit and run säng dags för min del måste börja fixa mina sov rutiner igen, allt som gick så bra när jag kom hem från Thailand, jag var trött på kvällen och somnade innan klockan elva.. Men nu är jag så att säga ♥ Back on track vaken till sent på natten. Tur är det att jag har ro att somna "oftast" när jag lägger mig i sängen. Jag kan säga att från i sommras har jag inte haft ro att somna förrens två timmar efter att jag har lagt mig i sängen, mycket påfrestande många gånger när man lägger sig efter klockan ett. Som sagt fixa till rutin ja egentligen har jag många rutiner att fixa..

I morgon blir det spinning / pump och min sista dag med att äta socker, ♥ Whis me luck jag kommer att behöva det !

Många pussar och kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0