Det rullar på..

Nu strax ska jag till tandläkaren, vilket jag så klart hade glömt bort och kom på det nyss ! Inte bra där hade jag kunnat bli fattig : (
Skolan rullar på och allt annat, ska jobba nu dom här två / tre dagarna som kommer och till helgen vankas det klass fest plus mys med Elin  :) Vi hade tänkt åka till Happis också och köpa nå kläder men det blir inte eftersom att jag och mest troligt elin ska också jobba, så vi tar det nästa vecka :)
Ikväll däremot vill jag göra en massa saker men jag fokuserar i stället på mig själv, jag är sugen på Hockey, Bandy och Spinning.. Men jag väljer / valde att köra spinning så jag missar dom två andra roliga sakerna.. Tråkigt med att måsta välja bort saker ju :(:(

Så är det någon som är sugen på att bränna lite extra kaloriet i kväll så är det bara att höra av sig till mig 0730315535. Kom ihåg vattenflaska och träningskläder + skor! Glatthumör är ju också ett tips och det är självklart gratis.. Vi rullar igång 19.30-19.40 ses där :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer nästa gång du har pass ;)

2009-01-28 @ 17:57:05
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0