Hej sverige

Jag är HEMMA !! okej inte riktigt hemma jag sitter i stokholm på arlanda och skriver just nu, flyget går på en timme..
Jag kan säga att det här med att lova att sitta vid datorn var väl inte det som jag borde ha gjort, det fanns tyvärr inget internet i närheten på stället nummer 3.

Ja det som har hänt sedan sist, Vi har flyttat boende från vårat 2 till det tredje pga att det var en stor väg som var trafikterad 24/7 vilket gjorde det något jobbigt att sitta vid poolen, vilket vi inte heller gjorde då. Pappa drog en nödlösning och vi åkte 30min bort från kalim bay. Hotell / lägenhet nummer tre var underbar jag menar det vilken j-vla lyx det var verkligen att hänga i julgranen !! Ni ska få se bilder i veckan jag lovar..

Annars har vi solat och badat och ätit den bästa Thai maten på hela resan restaurangen hette tik och dom serverade verklifen 5klassig mat! MUMS!

Ja vad ska jag mer säga flygresan hem var jobbig och jag var slut men det gick ändå bra.. Vi mellan landade i förenta araberna ?? Hahah ja i iran tror jag det var, och tro det eller ej men kvinnorna gick i svarta dräkter det såg ganska så "kul" ut jag tänkte ta en bild men pappa tyckte inte att det var en sådan vidare bra ide..

Annars så lever alla och idag fyller faktiskt Lilla syster 1år så GRATTIS TILL DIG ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0