Hej varlden !!

Just nu sitter jag pa ett internet cafe i Patong ( batong kallar jag det ) hehe har inte haft nagot internet pa ett tag men nu har vi bytt bostad och det finns internet att lana ! Det ar varmt varje dag och vi solar och badar och haller igang..
Jag ska aven ut pa nattklubb, Tiger ( som du sa sofie ) finns har och jag hoppas pa att hitta mig nagra vanner att ga ut med:) Hehe !!

Hotellet nr 2 var inte lika bra som det andra men vad kan man forvanta sig nar man har bott pa en ode o ????

Jag hoppas att ni alla har det bra ska ga ut och fortsatta med shoppingen nu !

Malin: stackars dig som e trott, jag e pigg, ps jag har sett en leguan odala den var cool, ja du fattar ;) Dom spelar forovrigt alla sommar 2008 latar har lite minnen jag far da!!

Elin, fick du mitt mms ? Jag ska nog ha ett eget idrotts pass tanke ha pa TC, men kan overvaga saken att ha med dig eftersom att du ar sa sot :) Tror jag ska hitta mig nagon dress at dig, du far ha samma storlek som jag har sa inget gnall nu tack ! Ps nar vi ska ut pa krogen nar jag kommer hem ska jag lana din vita tunika som malin har likadan, bara att infinna sig i det !! :)

Mamma, bra att allt gick bra, coot med en utbytes student, hinner jag traffa han eller hon ? det skulle vara bra att lara sig kinesiska.. Hoppas alla har det bra ! Du vilken farg skulle du ha pa spik mattan ? tror inte det finns men om det gor det tanke jag . Kan du aven fylle pa min mobil telefon med 100kr tack ! har bara 8kr kvar

Sa alla vet kan ni skicka sms at mig ifalla det hander nagot som jag bara maste veta ni kanske inte far nagot svar men skicka garna, dock inte flera hela tiden for det e dyrt !

Kommer nog skriva nagot snabbara nasta gang och aven forsoka overfara bilder !

Puss och go i love you <3

Kommentarer
Postat av: Elin Hansson Palo

2009-01-18 @ 13:47:49
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Postat av: Elin Hansson Palo

haha, kanske ska skriva något också :b men kära du, vill du ha något på tc så ha det, det vara bara ett förslag :) jaa, di kan nog ha samma storlek, fast om det går kan du ju ta en storlek större, tack på förhand ;) Ja, du kan låna den :)

2009-01-18 @ 13:50:23
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0