Packning direkt efter badet

Jo jag har väl insett att jag inte kan skjuta fram det så mycket mera nu, det är dags att börja packa, om inte annat TVÄTTA!! Allt är så nära och det känns faktiskt lite overkligt jag menar jag har aldrig varit med om det tidigare att resa så långt hemifrån.. Men denna gång är jag inte själv för nu reser jag med min familj också :) KulKul



Det går en jätte bra film på 5an just nu Vit oleander, vi såg den i klassen en gång och jag kan säga att jag grät så det bara sprutade, så alla som har tid slå igång tvn och kika på kanal 5 !! Bara ett litet tips

För övrig vet jag vad jag vill jobba med, eller okej jag jobbar redan med det men jag vet en sak som jag ska läsa till när jag blir lite äldre ca 20år ! Och det kommer att passa mig så bra så bra, ja PT är det i alla fall :)


Men nu har mamma städat klart toan efter mitt glitter på nyår det satt sig ordentlige kan jag lova !

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0