Snart så åker jag

Och tror ni jag har packat klart ? EH svaret är N E J !
plus att jag har glömt en hel del kläder hemma hos mamma så dit måste jag och hämta dom också ! : / jobbigt

Gråtig som jag är så sprutade det tårar när bror for så jag var tvungen att sätta mig framför datorn och ladda upp bilder på facebook , så kika in där och adda mig om ni inte har gjort det , Anne-Lie Wall Kalix ^^

Jo då nu ska jag bränna en skiva åt min far, kan ej garantera att det blir några mer inlägg !


Kom ihåg kommentera mycket mycket så skriver jag varje dag jag kommer åt en datorn !

Annars ses vi på 17dagar ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KOMMENTERAR NU! =DDDDDDDDDDDD

2009-01-10 @ 02:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0