Söndag :)

Visst är det söndag i dag? Jag är helt dagvild det beror väl på att jag har så dålig dagsrutin
I alla fall så ska jag strax i väg på middag i Risön och se raketer om jag hinner i tid det vill säga, och självklart ska jag äga ut alla i WII Hehe

Igår spenderad jag min kväll med Elin, vi åkte med Madde och Carro och hämtade Carros syster i happis och åt även där, jag blev mat förgiftad : / tråkigt som tusan ! Och kvällen slutade i min säng med Elin med en massa prat och sen sov vi :) Idag har vi endast ätit frulle och försökt kolla vad som har hänt med mitt konto har fått för mycket pengar, eller dom har inte dragit pengar ifrån mig :/ inte bra

Men nu ska jag lokalisera storebror och sedan bär det av är hemma själv till Tisdag vill du / ni hitta på någonting hör av er i så fall :)

Puss och Go I don´t love you haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0