The first day

Jo min engelska is so bra ! Det blir lite svengelska here eftersom att dom inte har alla bokstaver : )
Allt is verry bra, flyget gick bra.. Just nu har jag atit middag och snodde datorn on detta place ! !

Vadret idag har varit ( daligt ) enligt dom, hehe och enligt mig so is det valdigt valdigt bra !! Daligt eftersom att det har varit mulet halva dagen, dock is it anda 30+ :)

Jag tog ej med overforingen till kameran till middagen, dock ser jag att man kan ha minneskort men anslutningen is not so good sa det skulle ta en sadan tid att ladda upp bilder, men det kommer jag lovar..

Ja vad ska jag saga maten ar svinit goooooood tank er kina ocksa tanker ni 4 ganger sa billigt och sa tanker ni alkohol for max 30kr ( en drink ) beer kostar 8-10kr ! Dock har jag inte druckit nagonting bara fran minibaren! : )

Klockan ar 21.30 och ni alla vanner har just slutat skolan, hehe pa er kan jag saga !!

Jo just ja Meya is valdigt popular hon snor all uppmarksamhet kan man latt lova, Hittills ar det val 20pers av 20 hon har flirtat till sig, unge sager jag !! :):)

Om folk vill ha en MSN konversation sa kan jag vara innen vid tio nagon kvall alltsa ca 16.00 hos er..

PS xoxo you know you love me / Anne-Lie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk!!! ;D Här har vi 3+ och slaskigt! :O

2009-01-12 @ 16:36:54
Postat av: Elin

hurru, ska du och jag leda ett idotts pass tillsammans? du får göra det själv också om du vill det var bara ett förslag :) hade så bra! Puss!

2009-01-12 @ 21:30:36
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Postat av: Åhhhh

Anne-lie jag är trött!!!!!!!!;(

2009-01-13 @ 13:57:44
Postat av: Mamsen

Sola o njut för mig ;) Här är det soligt o kallt -22

Brrrr varma kramar från oss här hemma;)

2009-01-15 @ 14:17:14
Postat av: Anonym

Jag vill vara där, men jag är här. Funderar helt ärligt på att såga av mig något och skicka de till thailand med posten så iaf en del av mig varit där.



Aja, happy weekend på dejrå

2009-01-15 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0