Helloo luleå

Igår var det rixfm festival, och jag missade hela.. Eller rättare sagt jag kom till luleå då det slutade! YEYE
Idag är det kalaset, och det har bara tjorvat jyrat och i helvete blivit stress.. så nu sitter jag här utan mina kära vänner och utan min kära pojkvän och ska ta mig till Luleå på egen hand, det blir bäst så som sagt vi do it on the ANNE-LIE way! ;)

Yey som sagt fest är det som står på schemat och jag är ledig i helgen så det ska bli hård party, förhoppningsvis tar jag mig hem i kväll annars så stannar jag i Luleå hos någon jävel som orkar stå ut med mig.. HIHI ! ;)

Nejnej men kanske att jag ska ta och äta någonting nu för som sagt bilen ska gå på typ tio minuter !

Have FUN


My love PILUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0