Slutet av sommaren

Javisst nog är det ett tag kvar men jag känner ändå att sommaren har börjat lida mot sitt slut :/
& med den känslan kommer känslorna när jag känner att jag har missat så mycket att göra..
Nu är det Augusti kvar sedan är vi inne i höst månaderna, som kommer att vara trista med allt regn och alla löv som faller från träden.. Och denna höst kommer nog vara den tristaste av dom alla..

Men för att se allt posetivit, så har vi planerat att åka utomlands om si så där kanske 25-30dagar! :) yey
Inget är bestämt men jag tror då att det kommer att hända!..
Vad jag tycker så förtjänar jag då en semester när jag har jobbat i stort sett hela sommaren, och det är endast en helg jag kommer att vara ledig och det är nu till helgen, och då kommer jag ju självklart tillbringa all tid i Luleå :)

Men när en förkylning aldrig vill släppa, ja vad gör man då? jag har fått vara hemma två dagar från jobbet denna vecka..
Och förhoppningsvis så försvinner allt idag, Feber, Hosta, Snorig, ont i halsen.. YEY TOPPEN
Gnällgnällgnäll... hihi

Men mina kära vänner när ska vi ses ?
Det tar för lång tid mellan gångerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0