Efter några soltimmar

Sitter jag nu här hemma hos pappa & kollar igenom NRJ för nya hits som jag tänker ta ner till telfonen senare i kväll :)
Jag kan säga att jag ska då vara glad som har fått vara ledig under dessa  varma sommar dagar som har varit ! LOVLEY
Min sololja
Har gått varm idag och jag kan ärligt säga att det syns att jag har legat utomhus hela dagen hittills

Det bästa med hela min sol tid idag är helt klart att jag har hunnit läsa ut en Cosmopolitan, plus jyr grannen som spelar VOLBEAT ärligt hur han höjde mitt humör till max när still counting började.
 
Strax ska jag då kila hem för att duscha och byta om för att sedan göra ärenden på stan, efter det skulle jag och Micke till Maria för att han också ska få sola sig lite ;P hehe

Humöret är på topp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0