Godmorgon mina kära vänner

Idag har vi faktiskt vaknat riktigt tidigt redan kl halv elva :)
& Då ringa Elin och sa att vi skulle umgås och baka lite, men det blev inge baka utan vi bara prata..
Efter att Elin åkte hem mot ön så prommade jag ner på jobbet och lämnade in tider till extra jobb, fint med mera tider
Nu sitter jag i alla fall hemma hos Malin eftersom att det var mindre roligt att sitta hemma hos Micke själv ;/

Today ska vi och fixa några stycken, vet ännu inte vilka det blir..Men jag har i alla fall fått låna ett värstings spö av pappa;D

Midsommar i morgon mina kära vänner, vad ska ni göra? vart ska ni vara?? :)

Jag är sugen på kaffe, mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0