Bitter & Båg

Ja dagens humör är verkligen inte på topp skulle någon ens försöka irritera mig lite idag skulle dom få en smäll som räntar nå så grymt fint..
FUCK ! det är bara en bitter dag idag helt enkelt..


Ska jobba 15-18, och sen i kväll måste jag fara ut och springa så jag blir snäppet gladare, om det går det vill säga har vaknat på hel fel sida i en helt tom lägenhet


Något jag längtar till på Lördag, kvällens tema FULLAST VINNER !
I morgon ska jag inhandla alkohol, två sjuor till mig själv ; D
Annars så ser jag fram emot att fara på UF mässan i morgon i Happis, nog för att rajjala lockar mer där jag ska spendera min lön, hehe !

Hard rock hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0