En rolig lista

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt, man kan använda båda ;)

Humör just nu: Så fruktansvärt seg som en människa kan vara, dock en del glad

Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa


Kläder just nu: Team Sportia braga byxa dock inte mina egna, WEZC t-shirt, underkläder och en kofta

Musik just nu: Rixfm  lyssnar på radio 

Vad sa du senast: -Jo jag vet, men tack för skjutsen, hejhej Till pappa när han körde hem mig..

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Visst, har noll koll på tidsepoker, 2000 talet ;)

Längd och vikt: ca 172cm över havet, vikten har jag noll koll på men ligger på "övervikt  55kg tror jag det var sist jag kollade..

Hur många kuddar sover du med: En, men måste ha en del i sängen annars är det tomt..

Favoritväder: Lätt över 30+ grader

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sol olja, Solglasögon, och cosmopolitan

Spelar du nåt instrument: Aldrig i livet kommer heller aldrig hända.

Morgon- eller nattmänniska: Både och beror på vilket humör jag är på.

Spara eller slösa: Slösa svårt val då

Vem är viktigast för dig: Me & Myself

Bästa film: Dagboken

Tror på liv på andra planeter: Jadå

Kommer du ihåg din första kärlek: Joho

Har du några homosexuella vänner: Nej men kan ingen bli det ; )

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det beror helt på

Hur många barn har du/vill du ha: Har inte funderat så långt på den saken

Bio eller promenad: Promenad

Snarkar du? Nej inte vad jag vet ? fråga dom som brukar sova med mig..

Rädd för insekter? Nejdå

Äckligaste insekten: Ingen

Bästa bok? Ps i love you

Vad vill du jobba som? Lite allt möjligt vill prova på en hel del saker

Pizza eller hamburgare? Pizza

Stökigt eller välstädat? Städat men inte välstädat.

Gungar du på stolen? Nej.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag vill !

Hur många syskon har du? Två, En storebror och En lilla syster

Vad är du mest rädd för? Livet

Är du rädd för blod? Har aldrig hänt

Saltar du på maten? Oftast inte

Gillar du att sjunga? Jadå sjunger till allt.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handels och administrations programmet För jag tog mig in på det, och det är det bästa som har hänt i mitt liv ..

Anser du att du är stark? Ja både psykiskt och fysiskt

Brukar du sola? Ja typ alltid

Vad gör du om du får hicka? Brukar inte ha det så ofta, blir less och bitter och försöker bota det

Röker du? NEJ

Snusar du? Ja dagligen 24/7

Kaffe, te eller inget? Te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0