Går kvällen

Jag hade trevlig ja det hade jag, dock var jag lite för skötsam för att vara mig själv. Men det kan väl vara bra med tanke på omständigheterna..
Kvällen började med att jag och Elin fixade oss på ca 1timme, vilket är rekord för det brukar ta runt 4a!!
Sedan insåg jag hur sur jag såg ut när jag hade sminkat mig så svart så jag övervägde att tvätta bort allt och börja om från scratch men jag orkade inte så smetade bara ut en del :P
Sen kom det folk hit, ja vi var hos mig för ovanlighetens skull.. Vi var - Jag, Elin, Madde j, Soffe, Lisa, Emma & sen kom Bella med flera!

Det shotades salmiak som jag införskaffade under dagen när jag och Madde och Elin var till happis, jag kände mig bara så där små alkis med två stycken sjuor?? Men som sagt skötsam var jag och inte alls så farlig form.. ; )

Vi åkte väl ut vid tolv och var hemma hos mig igen vid tre, dock somnade jag inte förrens klockan sex eftersom att jag tyckte att smsa var så mycket intressantare, dum som man är!!

Men nu ska det bli lugna puckar för min del, jag ska ju faktiskt jobba 7dagar denna vecka som kommer och veckan efter det 4dagar, och sen varje helg i Mars både Lördag och Söndag : )
 
Alltså kommer Anne-Lie var skötsam en längre tid, tänka sig det ! Hehe

Kommentarer
Postat av: mamsen

hmmm fest för 7+....kommer inte i håg att jag lovade det...mamsen kanske är senil....:)

2009-03-03 @ 11:51:01
URL: http://aneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0