Så går det när man är full

Elin tappade bort sin mobiltelefon, och för att jag är den bästa vännen ever så fixade jag den till mig så ingen annan hade den : ) Varsåågoo för den.
Sen tappade jag bort alla mina vänner igår? Vart tusan tog ni vägen just innan hotellet stängde ? jag fick ångest i natt när jag inte visste vart någon var..
Men har fått fyllt i en del minnes luckor,

Malin på efterfest med Idol robin " LYCKOST " Och att inte informera mig om en sådan händelse är inte okey så jag är lite små kinkig på dig ; )
Elin- ja hon for nog hem vet inte riktigt.
Madde- FRÅGETECKEN ?
Emma- stog i kön vid mig men sen då?
Lisa- JA vart tusan tog du vägen efter mig ??
Sofie- åkte hem med min bror och resten vet jag inte..

Och resten av co som var hos mig såg jag tror jag när jag gick till frasses.. Men annars så

Jag hade en något trevlig kväll igår, en del otippad men en del nice, jag vet iaf att jag köpte tre shots för 120kr Tequila så bäst jag är eller hur ?
Jag tror jag dansade hela kvälle? informera mig gärna om jag har fel..
Jag svepte en cider på dansgolvet, tror till och med att ramsan botten upp och resten i håret var med på den.
Jag började dricka 15.45, och kom hem 15.40..
Och alla dessa bråk, att det aldrig kan få ett slut någon gång, orka tilta och bli less och orka för helevete bråka, jag är så fruktansvärt less på allt som har med bråk att göra !!
Men som tur är så är jag ju så fruktansvärt bra så jag löser alla bråk och fixar biffen, ja ni kan kalla mig biff fixarn,



En fråga vann jag fullas vinner ?
för ärligt jag har inte en aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0