Snart är det helg mina kära vänner

Inte för att man kan säga att det är helg förens på lördag men jag tycker att det kan man visst, i alla fall denna vecka!
Jag har varit sugen på att det ska bli helg sedan förra helgen ; ) Haha
Ja men helgens planer då

Fredag; Skola, utvecklingssamtal, träna, ( kanske jobb ) umgås med tjejerna hos mig typ spela kort och så..
Lördag; Jobb 10-15, skulle vara 12-15 men blev 10.. Hem duscha äta middag med dejt ( Elin ) sedan fix, klockan 19.00 fest hos mig, 20.30 slås strömmen av lägenheten i en timme, utgång tävling, ja en hel del kul :)
Söndag; ledig för första gången på typ 7veckor ! YES, ska endast och endast ligga i sängen hela dagen LOVLEY!

Nu ska jag läsa ut min engelska bok har redovisning i morgon, wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0