Vi hp'are är på resande fot

Yes just nu bastar alla, men det får inte jag göra när jag är ny tatuerad ! Men det går ändå.. I dag har vi lekt på bodaborg och mitt lag kom kanske tre av fem, och det sög ! Dålig förlorare som jag är.. ; ) buss resan är ju lång till sundsvall men det gick bra, kan ju vara ärlig utan att förvåna någon att jag sitter längst fram och pratar med busschaffisen och sjunger i micken ! Hehe i morgon åker vi hem igen :( tråkigt.. Men kort och gott allt är super och det var något fint i centrum hit skulle jag kunna flytta. Ses i morgon Pyss o goo ! <3 ps jag ägde i laserdome, jag kom ett av 15 förstå gången vi körde "det var även förstå gången i mitt liv" och 9 andra gång vi körde men det räknas ju inte! Justja, strax ska jag äga alla i karaoke för det är ju ärligt bäst på ( ovanligt ) men Pyss var det ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0