Att vara morgon pigg

Jag kan helt ärligt säga er det att jag är verkligen inte en morgon människa..
Jag älskar att sova länge men hatar att stressa och alltid jag menar verkligen alltid komma försent !
Imorse har jag vaknat vid kl 07.00 för att mina kära (´v`)- vän skulle upp på sin praktik " Elin så klart ".
Och jag kan säga att min hjärna har ännu inte vaknat trotts att kl är halv nio.
Men min mening med rubriken är att jag helt enkelt inte förstår mig på personen som kan stiga upp fem på morgonen och uträtta en massa viktiga saker för att sedan träna och bege sig mot sitt jobb, för tillfället skulle detvara psykiskt omöjligt för min del, när vid en sådan här stressad och pressad period som jag är i i mitt liv så behöver jag sova och helst två tre dygn i sträck.. Men inte finns det tid för vila åt mig ! Nej sova får man göra i graven :)

Död åt alla känner mitt humör just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0