En dag kvar tills Fredag

I morgon kommer jag att få veta exakt när jag får flytta in i min alldeles egna lägenhet! :) Jag längtar som bara den..
& Det bästa är att det till och med kan bli denna helg

Idag har jag gjort en hel del, sovit utan att vakna i tid ( ovanligt ) sedan har jag och malin valt att göra en hemsia ihop, ja på sista lektionen började vi ! Bra jobbat....
Sen efter det for vi och hämtade Fredriks bil, pga att jag inte har körkort så har Elin varit så snäll och agerat Chaffis åt mig hela dagen, men snart är det jag som ska köra :)
För

i går, fick jag veta när jag har uppkörning och teori, och idag fick jag veta vilken dag jag har halkbanan!
Mycket snart kan jag säga

Vi har även hunnit med att genomföra mitt projekt arbete för Kalix golfklubbs damer, modevisning och en hel del prat, men enligt mig gick det bra! Och tack tjejer för att ni ställde upp dom snyggt rutiga tröjorna =)

Ikväll har jag umgåtts med nå folk och kört runt stora staden Kalix, och snart skall jag krypa ned själv i sängen för att vila ut mig till NP provet 08.00 i morgon bitti och sedan drar vi iväg och gör Luleå osäkert, bilval har vi ännu inte gjort men det lutar mot den blåa faran : )

I morgon kväll blir det på återsende fest åt Carro som lämnar oss brudar för att göra praktik och sedan sommar jobb i Trollhättat, långt långt bort från oss alla andra! Jag kommer sakna dig i massor gumman och jag vill inte alls att du åker, dumt av mig att säga men du vet att jag <3 dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0