Separations ångest !

TILL MAX !
Carro . L du är ett litet troll mina andra 91a och du har stuckigt på detta sätt ? Hur kan du göra så ??
Okej tre veckor men tre veckor är en förjävla lång tid.. Jag har tusan i mig ångest när inte alla mina tjejer är här hos mig.
Min grupp mitt crew är inte i närheten av att vara helt. Känslig som jag är så grinar jag ju så klart
I LAV U



PÅ TISDAG
Tar jag mitt pick och pack och flyttar hemifrån, visst det är inte alls lång hem men ändå, stå på egna ben bo i en egen lägenhet, och jag som har hur svårt som helst att sova själv i en lägenhet.. Men jag ångrar inte mitt val för fem öre nej nej tvärt om jag längtar som bara den och jag vet att flixen står redo för att hjälpa till att flytta packa upp baka laga mat festa umgås och sova med mig ! Tur det!

Tusan vad alla bara ska flytta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0