Finner ingen sömn

Det måste helt enkelt finnas ett vettig förklaring till varför jag inte är trött inatt, eller till och med flera vettiga..

För det första

» Jag somnade 22.30 igår och vaknade 13.30 Måntro om det är det?

Och det andra

» Den enda ansträngande saken jag gjorde idag var Yogan " hemma framför tvn " & Duschen nu ikväll

» Jag har endast varit ut ur lägenheten för att gå 15m till suntan och stå i stå solariumet i 10minuter

» Sedan har jag så klart sett på 14st avsnitt av sex and the city och alla förutom ett har jag legat i sängen och kikat på... 14 avsnitt lika med 5h 8minuter ungefär med sex and the city

Vad jag vill komma fram till här att jag har idag bevisat för mig själv att jag har inte ansträngt mig det minsta för att låta min hjärna arbeta och prova på nya saker, och att jag också har haft en  F Ö R J Ä V L I G T lat dag & med det har jag att säga att i dag har jag bevisat för mig själv att ibland har jag faktisk inget som helst liv

Nog om det, jag skulle behöva mig en lampa som man kan fästa på laptopen så man ser tangenterna i mörkret

Nej nu ska jag leta efter potensiella lägenheter åt mig och min underbara karl som älskar mig oavsett att jag inte har gjort en vettig sak idag, ja förutom att diska då...



Okey inte en sådan men den var så originell så jag kunde inte hålla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0