Första november tjugohundranio

Goddag vad har ni hittat på idag då? Och här kan jag garantera att det inte är en person som kommer att svara på frågan i kommentar fältet.. Men för er som har som ursäkt att ni inte vet vart det är så är det i det högra hörnet högst upp på detta inlägg märkt med tyck till :) Nu jävlar vet ni det iaf..

Idag har jag stigt upp vid kl 11.00 pigg för att ha varit ut igår, och sedan har jag endast varit i Happis hela dagen lång.. Inte så speciellt intressant för er

Och helt ärligt, hur många miffon är det inte som är ut på Hotellet egentligen? alla bara puttas skriker och tränger sig, igår var det för mycket folk ute helt enkelt, så jag och Elin gick hem tidigt redan vid halv två och hotellet var ju ändå öppet till tre. Nej men nu orkar jag inte gå ut nå mer på ett tag, det är för onödigt att slösa pengar för att fara ut och ha så kallat kul när det enda man får vara med om är en boxningsmatch med alla som tycker att dom förtjänar att ha 3M för sig själv.. Sådant gör mig pissoff och vad händer då ? Jo jag blir bara arg och less..

Ikväll ska jag däremot mysa ned mig under min IKEA filt och se på Djävulen bär prada på TV4 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0