Halka

Idag är det riktigt halt ute, på vägen till Nova halkade jag ett x antal gånger och inte nog med det på vägen hem halkade jag då lika många gånger, men som tur var så vart det ingen vurpa ÄNNU ! Jag brukar ju ha den största turen att alltid halka så illa att jag får grymt stora blåmärken och en "stukad" fot.. Men i år tänker jag försöka hålla mig på den rätta sidan av halkan, Alltså med båda fötterna stadigt på jorden :)


Fast det som suger riktigt är att jag har lätt (för lätt) att få blåmärken, så på somrarna vill jag knappt visa mig barbent eftersom att jag alltid lyckas på något höger eller vänster slå i mina ben så dessa blåa fula märken kommer upp. 

Visst kan man ha typ någon sjukdom eller cancer eller vad det är när man lätt får blåmärken ?  & som även håller i sig i veckor.. Varför jag undrar om just det är att jag såg på snobben när jag var liten..  En tjej i detta barnprogram lätt fick blåmärken och hon hade cancer tror jag att det var. Så varje gång jag får ett blåmärke tänker jag på snobben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0