IDEAL ?

Jag kan ha riktigt skeva ideal på min kropp, jag kan ha en röst som säger ditt och datt i mitt huvud. Jag kan ibland känna mig så oerhört överviktigt på mina 58kg, och när jag vägde som minst i våras 50-52kg var jag bara tjockare. Jag är egentligen oerhört nöjd över min kropp för jag vet att jag kan tämja den precis hur jag vill och det tar bara någon få vecka för att få bra resultat ! Jag kan vara ohälsosamt dålig med mina mat vanor och även överhälsosamt noga i vad jag sätter i mig. Nu är jag i denna period då jag kan äta utan dåligt samvete och slipper höra i mitt huvud alla olika röster. Min kropp är mitt tempel som jag måste ta hand om på det bästa sättet jag bara kan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0