Nostalgi

Idag kommer jag gråta ! För idag tänkte jag och Elin och Emma fara på Öppethus på furuhedsskolan.. Och jag kommer garanterat att grina :( Först tänkte jag ladda med att gnälla lite på BG för att han inte var med under våran student, fast jag vet att han är för känslig för att säga farväl.. Och sen så tänkte vi spana in skolan också så klart ! :)

Och efter det närmare bestämt klockan 20.15 ska jag ha ett spinning pass med massor av söta flickor ;) Det finns ännu några cyklar kvar 8st så det är bara att skicka ett mess till mig nu direkt om du vill komma 0730315535 ! :) SKIT KUL !! Och i kväll tänkte jag hålla mig ifrån att svära så mycket, det låter för j-vligt..

Nu ska jag ned i tvätt stugan och sen springa till min mor för att hämta ett par vita hotpants ska vara lite sexy i helgen ;) grr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0