Nya forever living produkter



I förra veckan fick jag hem min beställning av Aloe vera produkter :)
Dessa produkter är dom bästa och särskillt nu när det är kallare ute så gör dom min hud helt perfekt!
Jag har använt mig av Forever livings produkter i över ett två år nu, och jag har aldrig blivit lika nöjd  med några andra produkter. Inga produkter håller samma standard som dessa = STORT PLUS

 

Aloe vera gelly bästa dag och natt krämen, fungerar toppen till båda torr och fet hy, minskar finnar och ger en uppstramande effekt..
Pris: 180kr










Forever Aloe scrub, använda dagligen eller någong gång i veckan. Fin korning skubb som verkligen rengör på djupet ! Fungerar suveränt både i ansiktet och på övriga kroppen.
Pris: 180kr










Aloe Liquide Soap, för ansikte och händer är utformad så att det ej skall göra ont vid kontakt i ögonen.
Denna tvål använder jag som sminkbort tagningsmedel, samt när jag har oren hy. Denna fungerar även bra som vanligt tvål till resten av kroppen. Ett plus är att den är väldigt dryg, ett halft pump och du kan gott och väl rengöra hela ansiktet.
Och inte att klaga på prislappen heller 150kr




Jag har även flera till produkter från forever living, men det var dessa tre som hade tagit helt slut.
Jag har även provat en hel del av produkterna där i från så är det någon som har frågar är det bara att sätta in en kommentar..

Min återförsäljare kan du komma i kontakt med om intresse finns bara att skriva en kommentar här också :)

Kommentarer
Postat av: Timea

hej, hoppas din FLP försäljare har talat om att de kommer 2 nya shampoo och balsam nu i februari. de ska vara GRYMMA!!!!!! testa !!!

2012-02-06 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0