Sömn problem

Gud vad fruktansvärt less jag är på att inte kunna somna om nätterna.. Det är ju lika bra att jag tar ett natt jobb så slipper jag ligga hemma frustrerad över att John B aldrig kommer ! Nej detta är inte alls roligt, att vara så under stimulerad att när jag har varit vaken i över 13timmar inte alls känner mig det minsta trött, och vad resulterar detta i då? Jo att jag ligger under ett varmt täcke och vänder och vrider på mig i två timmar innan jag har ro att somna. Nu är jag less, detta har på gått i en månads tid och jag tänker tusan inte ha några mer sömn problem ! I morgon ska jag vakna kl 09.00 oavsett om jag somnar 06.00 eller 02.00 För nu är det ett krig inom mig mot mig själv, och jag ska ta mig tusan vinna denna fight

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Hanna

Drick varm mjölk! eller gå och begär sömntabletter!

2009-11-02 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0