- Idag är det en dag av saknad

Idag saknar jag min Mikael i massor, så här jobbigt har det aldrig känts !
Jag känner mig inte alls hel utan i stället helt tom utan dig..
Det är bara en dag tills jag får krama om dig visa hur mycket jag Ä L S K A R dig, det är bara en dag tills jag får dra mina fingrar igenom ditt hår och pussa hela din kropp. Men just nu känns det som en evighet dit

Som jag sa tidigare till Micke i telefon jag skulle kapa bort halva min kropp eller vara utan sex i ett helt år bara jag skulle få sova med han denna natt. Och jag vet att det inte går, men jag skulle göra vad som krävs för att få sova med min gubbe.

Jag har ju gjort ett medvetet val, jag visste att jag skulle sitta själv här på utsidan. Men jag gjorde valet att vara med M fast jag visste när han skulle lämna mig och hur länge han skulle vara borta. Och jag har inte för en sekund ångrat mig att jag gjorde mitt val för 5 månader sedan att lära känna Micke. Och sedan binda den relationen som vi har till varandra idag! :)

Detta är jobbigt för många parter, men jag kan ju bara tänka till mig själv och hur det får mig att må.
Jag saknar Mikael som bara den men det är ingenting att göra åt utan hålla huvudet högt och vänta tills vi bor i hop igen. Och tro mig det är rätt snart :)








Förresten har ni hört hur grym Europes nya är ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0