AjjAjj

Mitt Vänstra knä gör ont och är uppsvällt ! :/
Samt höger ljumske smärtr när jag sitter och går !

Otur, för idag pratade jag med Evelina som är praktikant på Team om skador och vad jag brukar ha för skador, men att det endast gör ont när jag har tränat..
Och idag har jag då inte tränat och ändå gör det ont !

Eller okey om inte tränings räknas när jag gick till och från Tandis.. För dit har jag varit idag och lagat en tand.
Tur att man är en viking och körde utan bedövning ! ;) GRYMT JOBBAT
Fast jag är van att gå dit, jag får ju laga mina tänder upp till två gånger per år !


Nu är det bara en dag kvar sen ska jag Mysa gärnet !

Men nu blir det Gossip Girl säsong tre ! :)
Och jag har höga förväntningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0