Chej-kväll

Denna torsdag är första torsdagen på år och dar ( helt sant ) som jag inte arbetar när det är kalixkväll
Och vad prickar jag inte in då? jo chej-kvällen "tjej-kväll" och vad ska jag göra tror ni ? Jo dejta med Elin på kalix stora stad. Jag har ynka två uppdrag och inga är någonting som gynnar mig, nej för jag skall köpa ett par högtalare till M´s mp3 och sedan två stycken bingolotter, ser ni ?? UNDERBAR flickvän som jag är :)

Och inte nog med det, M fick en liten tår i ögat igår när jag läste upp vad jag hade skrivit på min blogg Klickahit 
Det är inte lite förälskad jag är   ♥ ♥ ♥ nu skryter jag åt er som sitter här med krossat = ♥´a så ni får må lite extra dåligt, sorry

Nej men nu ska jag ta och fläta mitt hår extra snyggt och sedan dra på lite smink och gå ner till tvätt stugan och vända all min tvätt så den blir extra torr!

Och förresten idag har jag varit på bas mötet på AF kl 10.00 på morgonen!  Och det är ju så att jag har vänt mina sov vanor rätt så mycket, så vad tror ni inte att jag gjorde då jag kom hem? Tog en power nap i så där 3 timmar! ( UNDERBARA LIV )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0