- Den nakna sanningen

Jag slingrar mig inte jag vill inte ljuga.. Det känns mycket bättre att få skriva det nu eftersom att det alltid pratas!
Idag är det en mycket dålig dag, idag är det en grå och trist dag, idag är det dra täcket över huvudet dag..
Anne-Lie Wall är en mycket ledsen tjej.....

Som en del personen redan vet så har min pojkvän blivit dömd för ett X antal månader sedan.
Straffet blev 10Månaders fängelse, med förkortning till 6 månader & 3 veckor !
Idag är det inställnings dagen, i morgon börjar M avtjäna sitt straff..
Idag är det en skit dag

Jag finner inga ord på vad jag tycker om allt och alla, eller egentligen gör jag det !
JAG TYCKER ILLA OM  ER ALLIHOP,
NI ÄR PATETISKA SVIN
OCH JAG TYCKER ATT NI FÖRTJÄNAR VÄRRE STRAFF EN HONOM/ DOM !
Men ni kommer ju alltid ha det på erat samvete ( LEV MED DET )

I en lång tid skall jag bo ensammen i våran gemensamma lägenhet, jag skall laga mat till mig själv, somna utan min älskade Micke vid min sida, vakna upp utan att se hans ansikte som tittar på mig och frågar vad jag vill ha till frukost !  Jag kommer och jag vet att jag kommer att klara av det, men det känns så tufft att tänka på vad VI kommer att gå igenom!

I över två månader har jag väntat på denna dag och i över två månader har jag så gott jag kunnat hålla inne alla mina känslor.. Men det är svårt att visa sig stark när man vet vad som väntaroch när man egentligen känner sig riktigt riktigt svag !

Detta är inget självömknings inlägg, nej tvärt om jag vill skippa allt skit snack och allt prat,
jag vill slippa alla nyfikna jävlar som går bakom ryggen på en..
Ni behöver inte veta så mycket mer en så här och respektera det !


Mikael Wallerström jag älskar dig och jag är din !



Kommentarer
Postat av: Elin

ni klarar det här, det vet jag! och tills han kommer tillbaka så har du mig. Eftersom det kan bli lite svårt att sova med dig varje natt (du lär nog bli less mig efter ett litet tag) så kan jag börja att ringa och säga gonatt och berätta hur söt du är :)

2009-09-28 @ 21:04:09
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar det här Anne-Lie! Du är den som är stark och aldrig ger dig. <3

2009-09-29 @ 17:48:05
URL: http://lisalarsson.blogg.se/
Postat av: eleanor

jag blev tårögd när jag läste de dära. Ni klarar de hära. jag förstår hur jobbigt de ska kännas, kramar <3

2009-09-29 @ 18:41:21
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud, Micke skulle förtjäna så mycket längre fängelsestraff. Han är ett äckel och svin och helst av allt borde hon slägas i en bunker så vi slipepr se honom någonsin igen.



Jag tycker att du är en liten fjortis men ÄNDÅ så förtjänar du en bättre kille än honom. Usch för han.

2009-09-29 @ 21:11:04
Postat av: Anonym

Det finns enkla stunder i livet och tyvärr även tyngre stunder, som man också måste klara upp och det vet jag att du kommer att göra!(: du har många som står vid din sida.

2009-09-29 @ 22:09:51
Postat av: Anonym

jag förstår inte riktigt, vem kommer ha det på sitt samvete?

2009-09-29 @ 23:21:35
Postat av: Anonym

ja vem fan ska ha nått på sitt samvete mer än han?! han ha fått precis vad han förtjänar om du är så jäkla blind så tycker jag jäkligt synd om dig. Han är en patetisk ursäkt till människa, det enda jag hoppas för han och eran skull är att han blir en bättre människa där han sitter, vilket är ganska osannolikt men visst känner med dig som sitter där ensam nu. MEN du har satt dig själv där så skyll dig själv.

2009-09-30 @ 01:11:04
Postat av: Maria Wallerström

Herregud kan ni inte bara lägga av, väldigt moget att kalla någon fjortis och sedan inte ens våga skriva under med sitt namn. Är väl bra för samhället att några vågar rensa upp i Kalix. Så vi kanske slipper alla tjuvar och knarkare. Vet många andra som förtjänar straff men dom får väl sitt straff med en överdos:) Mvh Maria Wallerström

2009-09-30 @ 20:45:12
Postat av: Anonym

men herregud. hans eget fel. man måste ju få konsekvenser för sitt handlande för helvete.

2009-09-30 @ 21:55:08
Postat av: Maria

Tycker att ni som inte vågar stå för det ni skriver. Inte har något att komma med. Väx upp och skaffa er ett liv!

2009-09-30 @ 22:46:27
Postat av: B

Det är ju så sjukt modigt/moget att börja snacka/skriva en massa skit om ngn som inte ens finns i kalix just nu... och dom som tycker micke borde få ett längre straff kanske skulle ta och forska lite ang händelsen!... ger man sig in i leken får man leken tåla eller??? Varför inte gå och säga vad ni tycker och tänker till han personligen, istället för att skriva ner i Anne-Lie's blogg??... / bw

2009-10-01 @ 01:48:27
Postat av: Anonym

Alltså har ni fan igent liv ni som sitter och skriver om micke alla kan ju göra misstag här i livet och bara därför så ska ni för fan inte sitta på annelies blogg o skriva en massa skit för helvete.Och skriv era jävla namn för fan men de vågar ni inte era lilla svin men en sak ska du eller ni som skriver allt skit veta att en dag så kommer det att komma ut vem som skrivit om allt och den dagen så hoppas jag att du eller ni inte bor i eller i närheten av kalix ..

2009-10-01 @ 09:30:14
Postat av: hahaha

Och Maria ska ju säkert öppna käften om nått!

2009-10-11 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0