Imorgon åker jag till Örebro

Eller ca 3mil utanför..
Och jag hoppas att jag skall hinna in på några affärer och kika lite på skor :)
Dock har jag ju bara över 53 par skor, men det går alltid att fylla på med lite mer!


När vi var till Happis förra veckan hittade jag två snygga stövlar som jag vill ha.


Båda är från Skopunkten..

Och även är jag hel såld på sko modet med lårhöga stövlar!


Här provade jag ett par på Skopunkten.
Men nackdelen var att det inte var någon klack..

 En kvinna (JAG) har alltid rätt till skor !
& Jag skall vara ärlig och säga att jag inte kan få nog av att köpa nya :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är dt Kumla? Som gäller.

2009-09-15 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0