Missande av IDOL

Yes det är vad jag gör precis just nu, för nu sitter jag hemma i mammas lägenhet och lyssnar på coldplay..
Kände för att vara själv ett tag så jag tog cykeln och for hit :)
Idol är inte super duper viktigt att se ändå, eller vatusan var det inte kl nio i dag?? -för egentligen är det rätt så viktigt för jag tycker att det är underhållande..



Igår såg iaf jag Brorsan och Micke första avsnittet av "dummisarna" hemma hos oss.
Helt ärligt förstår jag varför vissa söker till IDOL, alltså dom som är super bra..
Men dom som bara söker för att folk ska skratta åt en och för att få sina 15minuter i rampljuset dom tycker jag bara rent utav är småa töntar !

Jag lär " om det inte finns någon annan favvo " väl göra som alla andra KALIX bor i år och hålla på Camilla, för bra är hon verkligen!

En av mina favvo låtar..
..Som även Camilla sjunger under Kalixdagarna



 

Kanske att jag skulle ta och lägga ut mitt klipp från kalixdagarna..

Har dock klippet på min dator som är utan internet..

Men det löser sig !

 


Kommentarer
Postat av: Idol

OBS! Har lånat datorn en stund! Skulle inte tro att alla i kalix håller på henne bara ,för att hon kanske är kalixbo.... Det finns flera vinnare,men hörde du JON? vilken röst ,och en låt som han skrivit själv. Det blir en hård tävling.för det är många med bra röst. Ha en trevlig kvåll,för det ska jag försöka ha. Vi kanske ses på Hotellet. Carina

2009-09-11 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0