Onsdag :)

Denna dag har jag endast varit hemma i 40minuter.
Och just nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska se på ikväll ;D
Tror det blir lite One tree hill, och sen mysa ned under täcket! :D


Idag har jag jobbat till kl halv sex och efter det for jag till mamma för middag och Massage.
Jag har också pratade med Micke i telefon ett tag, och fick många glada nyheter! :)

I morgon blir det jobb från kl 10.00-20.00 ! :D Mkt med pengar till mig, nog för att jag faktiskt har tänkt att börja spara mer pengar nu så det blir en stor summa, fast det sitter ju inte fast om jag ska säga så ! ;)
Nej men det kan vara kul att spara pengar men jag tycker att det är riktigt svårt..
Fast ett plus är ju att jag slipper betala hyra på 3000kr varje månad, det är mkt pengar över till annat!

Ojoj att pengar skall vara sånna viktiga saker, tänk hur lätt det var när man var liten.. Eller när man bodde hemma! ;D haha

♥M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0