heeelllo världen

Godmorgon eller godkväll kanske ?!

Ialla fall är jag sen i planeringen snart står både carro och sanna bakom min dörr och frågar varför jag satan inte har duschat ännu ? Det är inte bara så att jag var på gymmet halv två ! JA TVÅ och har inte duschat ännu
 
Men blev sån stress så jag har hunnit vara till byn och kollat på Marias lagg och efter det fick jag åka till stan med bror min och byta bil med pappa och sen efter några om och men var jag i alla fall hemma..
Skönt tänkte jag nu kan jag duscha...

MEN...

Carro behövde hjälp att fixa sin telefon som hade gått sönder, för inte tänkte hon prata med headset hela kvällen på hotellet, men efter ett tag fixade hon den, och vad händer då ? joo våfflor till middag av ♥ att
Så nu ska jag göra ett försök att få gå och duscha raka benen och sedan kläder smink och allt tjafs som måste på till i kväll ! heheh ni vet sillis bröst löshår och en jävla push-up

Nej
men sagt och ätet nu ska jag först fylla på M´s mobb och sen ska jag visst ladda ned en film åt han.
KANSEK OM JAG HAR TUR, blir det en dusch efter det? och jävlar vad jag ska njuttttttttaaaaaaa

Om inte annat får jag väl gå ut svettig som en grist ? JAA det blir bra

Så i kväll blir det party & sen utgång tror vi kommer ha det perfekt

bajs bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0