Påsken 2010

Jag har haft en riktigt trevlig påsk helg, och tänkte dra igenom vad jag har spenderat den på..

Torsdag : Blev det party med Carro och Sanna, till slut så kom även Elin Lisa och Sandra, och bellis kom förbi just innan vi begav oss till hotellet för skotercross party ! Kvällen var riktigt kul, dock kan jag säga att det var lite väl mycket folk ute på hotellet när dom endast hade en plan..
Under prommisen hem fick Micke underhålla mig i telefon för jag gled som bara den med mina höga skor !

Fredag : Var ut på stan en sväng med Micke, sen blev det middag med Danne här hemma, fix inför kvällen och sen prommade jag till Carro, tänkte även vara smart så jag tog lågaskor och inte lite jag ångrade mig under hela kvällen när jag inte var ut i högklackat ! Så aldrig mer att jag ska gå ut i låga skor :)
Hade iaf en kul kväll med Carro och Johanna, satt och surrade och shotade 1...2...3
Ringde även Micke denna kväll när jag prommade hem :)

Lördag : Såg på film under morgonen, och sen åkte jag och Micke till mammas stuga, fick även försöka väcka upp brorsan... Jag stod bakom dörren och plingade, ringde till hans mobb och gapade in igenom brev inkastet ! Som tur var vaknade han ;)
Middag i frevis med " stor familjen " god mat och trevlig sällskap, fick även övertalat att mamma skulle massera mig, och hon lyckades även få ut alla låsningar i min rygg så nu ÄNTLIGEN kan jag röra mig normal ;)

Söndag : Har varit en sväng till Maria och hjälpt till i nya lägenheten, och  nu ska jag och M se på Johan falk som vi missade förra veckan.
Sen ska jag hjälpa Carro med iyyaahahhaha ( hästarna )

PUSS !


Carro och jag på torsdagen

SVART VIN ?!
1 =
kissanminttu 2 = bacardi breezer lime 3 = salmiak

Johanna & Carro på Fredagen

Silver i stugan ♥

Jag och ♥ i stugan

Kommentarer
Postat av: Henningbenedicte

Greetings. This site is so full of information

2011-07-20 @ 08:57:49
URL: http://henningbenedicte.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0