Godkväll alla

Nu sitter jag i holmen och har precis nattat lilla syster !
Så vad ska jag slå ihäl resten av kvällen med ?

Cosmo
Film

Städning?

Jag vet inte riktigt, hade längtat efter pearl harbor men då har pappa och dom stoppat undan alla VUXEN FILMER, som jag kallar dom när det finns små barn ;)
Jag tror bestämt att Micke trodde jag menade prullar när jag bad han komma hit med en Vuxenfilm åt mig när jag inte har något att göra i kväll ;) Får väl se vad han tar med sig ! haha

Annars så av inlägget nedan så har ni kanske förstått att jag är babysitter tonight avslutas i morgon bitti 08.00 när det är dags för dagis igen !
Jag kör familje bil barn stol och har en 2½ som sällskap :) + Äter snabb makaroner ( smaklöst ) med korv till middag tittar på pippi & Nalle phu heffaklumpen !

Men allt känns bra är skönt att komma bort från " stressen " och relaxa med syster ibland !

Nu ska jag kolla runt lite på internet har ju missat så mycket när vi var på örebro svängen

Pussis  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0