Maddes 20års party

Igår började vi med kräftskiva och sedan blev det 20års party !

Jag och Carro var lite sena från början duschade 30minuter innan vi skulle åka, men klart att vi hann ändå ;)
Åt kräftor hos Maria  och Johan och sedan gick jag och Carro till Madde tog säkert 10minuter ( stannade och fotade lite )

Sedan var det de gamla vanliga ölspelet- fuck the dealer sång och en massa prat.
Även tog vi fram cubben (kubb) och det bästa laget mitt ( Jag, Madde , Carro , Sandra ) gick ut som segrare !
Kvällen slutade vid ett när jag och C fick skjuts hem sedan gick jag över till grannen och pratade lite för att sedan komma hem och lägga mig med hjärtat och Silver :)

Jag hade en underbar kväll igår längtar till nästa gång :)



Jag och kräftan !


På prommis till Madde



Carro gick också


Födelsedags barnet ♥



Leker lite ;)


Mera bilder kommer på facebook !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0