Mascara tips !

Maybelline The Falsies Volum Express Mascara.


Is the shit

Jag kan rekomendera denna för att få mega volym behövs max två lagar ( jag kör på två till fest )
Sedan får man långa tjocka fransar + att den håller hela dagen.

Den gula Colossal mascaran börjar lätt smula sig efter några timmar och fungerar absolut inte till fest. Men är bra som ett andra lagers mascara..

Men nu har jag i alla fall provat Falsies volum och den är toppen !

Annars använder jag sedan flera år tillbaka Lorelas telescopic mascara ( den silvriga ) denna fungerar både till vardags och fest och är min absoluta favorit !

Falsies = Bäst volym + tjocklek på fransarna
Colossal = Bra volym samt ger tjocka fransar
Telescopic = Bäst läng och separerade fransar

 Bara för att visa längden på Falsies Volum Express Mascara.





Prisklass ca 150 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0