Nytt och fint

Hej alla kära !

Äntligen nu är allt borta, ( förutom garderoben på ett antal kg behöver hjälp att flytta den ) sen så klart städningen också..

Tänka sig att vi har så jävla myckse saker ! Otroligt

Nu sitter jag i alla fall i köket och njuter av att ha en lagg på 70m2 mot för den förra på 32m2 ! YIHAA LYCKA
Allt är som sagt här, men inte riktigt allt är på plats, inga hyllor är uppe pga tapetsering som skall påbörjas dom närmsta dagarna, så kommer bli en hel del inredning i bloggen.

Har fyndat idag på Coop tapeter till sovrummet 1600kr, check. Tur att min lönespec var underbar !

Föresten på fredag åker vi till Örebro , ska lämna min pärla och shoppa en hel del ! Alltid kul :) Åter på söndag igen, och lill gubben ska vara hos min mamma vet ej om jag klarar mig utan han i tre dag :(

Nej men nu ska jag gå och sminka av mig och sen ha lite . ja ni vet

Puss och goos !


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Glad för er skull å lycka till med ert nya hem.

Å "gubben" kommer å trivas med mamsen :)

2010-08-25 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0