Silver har varit till vetrinären


Ber om ursäkt för smut mellan tänderna ;)



Lill gubben utan dubbeltänder



Hjärtat utslagen ( med lugnande )



Och i skrivande stund ligger han och sover i sängen med favvo bebisen + att han har en filt på sig ( ej på bild )

Idag har jag fått vara till Vet och plockat ut mjölktänder som var kvar på silver 3st + en liten så han fick ta lugnande. Kan säga att han blev fin i munnen trotts allt blod, och även så var han rätt så tandlös vilket jag har sett sedan tidigare..
Jag har även tänkt kastrera honom ( efter att han är ett år ) eftersom att han inte har båda testiklarna och den andra kommer inte att hamna i påsen ; ) Så han får bli en hane utan kulor, stackars halva manligheten kommer att åka bort, men jag vill inte riskera sjukdommar när han endast har en kula..

Jag får se när lill hjärtat vaknar till liv för just nu är han rätt utslagen, och jag kan gissa på hungrig också, ska ge han någonting riktigt gott när han vaknar till liv och är i form för att äta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0