Todo

Vad såg du senast på TV?

Mtv top 10 i morse ;)

Har du varit olyckligt kär?

Nja inte vad jag kan minnas, har alltid fått vad jag har viljat ha för stunden

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

För att bli riktigt full = en hel del ;)

Vad vill du helst ha just nu?

SEX

Vackraste låt-texten?

Hallelujah helt utan tvekan

Din snyggaste kompis?

Min lilla syster

Vilken smak är det i din mun just nu?

Snus

Har du gott bordskick?

Nej, har aldrig haft

2 saker inte många vet om dig?

1. Jag är tvilling

2. Jag är långsint

Har du köat mer än två timmar för något?

Nej, skulle aldrig falla mig in !

Har du någonsin...

Vunnit en trofé?

Nej

Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend?

Varje dag ; )

Träffat din idol?

Nej !

Blivit uppgraderad på flyget?

Inte det heller

Blivit medlem i 10 000-meters klubben?

Är på gång att få ett medlemskap ;)

Blivit portad från en bar/klubb?

Nej. Har aldrig ens blivit utslängd.

Simmat med hajar/delfiner?

Inget ut av det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0