Det känns rätt så gay

Att sitta och frysa underlivet av sig på jobbet !
Här är det is-kallt så man kan ungefär blåsa ut luften och se den frysa i luften.
Detta känns rätt så bittert...

Nå men i alla fall, är on the work kanske ni förstår det ;)
Ska arbeta med Carolina till klockan 20.00 i kväll sedan hem och se vad Micke har fixat i lägenheten säkert jätte mycket för han är jätte duktig :)

Förövrig så var jag lite överaktiv här igår så jag gick igenom alla tomma platser och städade och fint blev det, då kan jag säga att man har lite att göra om man städar andras platser.. Haha

Sen här någon dag tänkte jag faktiskt lägga in alla bilder på facebook från thailand samt julhelgerna.. Är inte snabb så att säga..


Nej men nu ska jag beställa lite skor ( har redan beställt hårprodukter för ca 1000kr )

Bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0