Nu är julen över

Ja egentligen är det väl julafton som är över och inte julen..
Igår var vi förbi Mickes släkt innan vi for hem till min mor och åt mat, spelade wii och öppnade paket. Julkvällen blev längre en beräknat och vi var inte hemma förens efter tio på kvällen.

Pigg som jag var i morse så laddade jag upp för att fara och shoppa på mellandagsrean.
Men vad upptäcker jag ? Jo att alla kläd affärer är stängda och endast Elektronik butikerna är öppna.
Så det får väl bli shopping i morgon i stället.
+ Att jag sitter för fulla muggar och tittat på internet vad som finns att köpa åt mig :)

Ikväll vill jag gå och se Narnia på bio, ska se om Micke vill komma med och dejta så ska vi gå och se med alla 10 åringar :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på internet och sedan gå och se på film.

Puss & Goo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0