Plötsligt händer det

Jag insåg precis att det är nyårsafton i morgon.
Shit vad tiden rusar i väg. Ett helt år har gått !
Jag ska försöka ta mig tid i helgen och skriva lite vad som har hänt respektive månad, men inga garantier att jag kommer orka vara så aktiv..

Jag har tidigare idag kollat i mitt blogg arkiv, herre gud vad jag skrev inlägg förra december ! Har ej sett exakt men tror det är över 40st.... Och Denna månad max 2 per dag.. Bättring är på g jag lovar

Ska även välja ut alla bilder från Thailands resan och lägga in dom på facebook, kommer bara ta ett tag att se vilka som är bäst. Men innan söndag natt ska dom vara uppladdade !

Idag är Micke och Danne till Happis och köper tapeter och färg till vardagsrummet och sedan ska vi åka till Luleå någon dag och köpa nytt golv, planen är att vi är klar i nästa vecka..
Det behöver vi i alla fall vara eftersom att både jag och Micke fyller år och det vankas fika och fest ;)

Skriver senare under dagen ska tillbringa hela kvällen på jobbet och kommer få stämpla ut kl 22.00

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0