Att pressa sig själv

Är någonting jag är expert på.. Idag gjorde det jag inte skulle ha gjort, körde insida lår på gymmet..
Ben fungerar hyffsat bra men insida lår " övningar som är avsedda att endast ta där " samt smal sittande benpress " tar även där mycket på insidan " Dessa två övningar har jag slutat med nu under 1-1.5 månaders tid pga att mina ljumskar inte klarar av dessa påfrestningar.. Men idag var jag sugen och taggad att köra lite extra på gymmet och vad slutar detta i då? Tårar, jag fick stäcka ut framsida lår / ljumskarna i ett och det smärtade extremt mycket samt tårar tryckdes på ! Jag har haft dåliga veckor nu och dum som jag är sket jag i min kropps singnaler efter första övningen ! - OCH jag får skylla mig själv ! : /

Nåmen nu känns det i alla fall lite bättre får hoppas att stretchningen och värmekudde och liniment fixar bort smärtan så jag ej ska gå och ha ont nu i flera dagar framöver :)

Så dagens gym pass -
Ben bra med övningar och bra med vikt ca 45minuter
Axlar bra tempo fick ta ned lite på vissa övningar pga av smärta från vänster axel till arm ca 25minuter

Magen som också stod på dagens schema hoppade jag över, jag kände att jag hade noll energi kvar, har ätit alldels för lite för att ens ta mig till gymmet! Så skyndade hem för att få i mig mat till styrka och energi !
Så magpasset får bli på onsdag i stället för då tänkte jag ta och köra spinning 20.15 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0