Man kan inte längta till en måndag?

- På en lördag kväll fick jag just veta på FB..

Konstigt nog gör jag det, för på Måndag ska jag ta och hämta hem min gull gosse nummer 2 Wilmer 4 månader :)
Och även M får ett bra besked så jag är bara lycklig !
Även kommer måndagen bestå av Körskolan ( jag har ej kört bil på två månader så akta er på vägarna )
Och sen har jag möte på AF ( ska skriva lite CV också, måste kolla lite igenom dom papprerna nu i kväll, eller i morgon kväll )

Men nu är det Lördag, och hittills har jag inte gjort någonting speciellt vettigt, lagade middag för att tag sedan Kyckling i Szechuansås och ris till det ! Mycket gott
Tog mig ett glas med Cola light jag har varit riktigt sugen hela dagen på cola light men har tänkt spara mig till nu i kväll..

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, gå ut på en prommis & eller fara och träna. Svårt val jag gör nog kanske båda två om jag håller motivationen uppe för just nu är den rätt så på botten !

Film chips och mys sen :)

'
Lill gubben


Varför ska det alltid se så äckligt ut när man fotar mat ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0