Människor som kommer hem igen

Tyvärr så får inte min karl komma i morgon, han hade haft lite fritid och hunnit hem och umgåtts med mig, men hans läkare är sjuk så detta blev inställt :/

Men i morgon kommer i alla fall en go gumma hem för alltid och jag är jätte glad för detta !
Så C larsson wallgren du kommer att få vara med mig varje dag och du kommer bli så less på mig men detta skiter jag i ; )

Och sen vet ni vad ? Kanske kanske att det blir en lill gubbe till min och Mickes familj ♥ Lycka !

Men det var allt på uppdate fronten !


Min Älskade lilla syster :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det lika bra hon byter efternamn, bort med Larsson och in med Wallgren ;-D

2010-02-10 @ 22:45:23
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0